محل لوگو

متن دو زبانه (ترجمه انگلیسی به فارسی)


متن دو زبانه (ترجمه انگلیسی به فارسی)

ترجمه نوعی مهارت است که با تمرین میتوان آنرا تقویت کرد، یکی از روشهای تمرین ترجمه نیز استفاده از متنهای دو سویه برای ترجمه محسوب میشود. در ادامه یک فایل برای تمرین شما در نظر گرفته شده است که میتوانید از آن برای بهبود مهارت ترجمۀ خودتان استفاده کنید.

عنوان مقاله 

مروری بر مفهوم سرمایه روانشناختی سازماني

(تاريخچه،‌تعريف، و پيامدهاي سازماني)

 

نویسنده یوسف و لوتانز

 

ترجمۀ دکتر محمد فروهر

 

چکیده

هدف از این مقاله بررسی پژوهش­های مهم انجام شده در زمینه سرمایه روانشناختی است. سرمایه روانشناختی (Psycap) به حالت­های روانشناختی قابل توسعه افراد اشاره دارد. این مقاله ابتدا به شکل مفصل درباره تکوین سرمایه روانشناختی و بیان ویژگی­های منحصر به فرد آن در ارتباط با سایر سازه­های مثبت روانشناختی، پرداخته،‌ و سپس ابعاد سرمایه روانشناختی و پژوهش­های برجسته آن را مورد توجه قرار می­دهد. دامنه این پژوهش­ها شامل مواردی است که تاثیر سرمایه روانشناختی بر عملكرد، رهبری، نگرش­ها و رفتارهای شغلی مهم را مورد بررسی قرار داده­اند. ماهیت توسعه­ای سرمایه روانشناختی آنرا منحصر به فرد ساخته است، از این­رو پژوهش­های مرتبط با اثربخشی مداخلات سرمایه روانشناختی نیز در این مقاله لحاظ شده است. بر اساس این بررسی، بخش نتیجه گیری به شفاف سازی شكاف بین دانش موجود در خصوص سرمایه روانشناختی در ارتباط با پژوهش­های آتی و کاربرد عملی سرمایه روانشناختی می­پردازد.

کلید واژاگان: سرمایه روانشناختی، رفتار سازمانی مثبت گرا، پيامدهاي شغلي

 

فایل های موجود در فایل زیپ شامل یک عدد فایل مقاله اصلی (سال 2013) و ترجمۀ کامل متن به صورت فایل ورد قابل ویرایش همراه با زیر نویس لغات تخصصی و کلیدی و اسامی خاص است. 


مبلغ واقعی 50,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما